Procedural Building Generator v0.5 Launched

Digital Urban • by Smithee


Tyson Ibele, over at http://tysonibele.com/ has released the latest version of his Building Generator for 3D Max 9 and above. Development has been swift with the addition of textures a couple of weeks ago and now a notable update to the creation of windows/details on the buildings.


With the creation of digital cities the ‘detail’ is crucial, from shutters on windows to lights and blinds, they all add up to create a sense of place. We have not had chance to run the latest version yet as its just been released, but if its anything like the previous iterations it is one of the ‘must’ have scripts for building digital cities.

Cet article a été publié dans Uncategorized. Ajoutez ce permalien à vos favoris.

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s