Newspapers

Dan Frommer and Kamelia Angelova|Jun. 2, 2009, 3:45 PM

Newspaper ad sales have been falling for years, but never as fast as they did last quarter. Print ad sales fell 30% year-over-year in Q1, led by a 42% year-over-year drop in classified ad sales, according to the Newspaper Association of America.

Meanwhile, newspapers’ online ad sales dropped 13% year-over-year in Q1, their first double-digit decline since the Newspaper Association started measuring them in 2004.

chart, newspaper print ad sales

Follow the Chart Of The Day on Twitter: www.twitter.com/chartoftheday

Cet article, publié dans Uncategorized, est tagué , , , . Ajoutez ce permalien à vos favoris.

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s